Tuesday, June 23, 2009

p.u

nie hari bermula kursus P.u utk sesi 2009 nie. hari pertama dah masalah macam2. tp biasalah.. mana ada hari yang x ada masalah, masalah tu akan menjadi kan kt matang dan dapat pengalaman yang blh kite gunakan untuk masa hadapan. mlm nie slot bicara siswa pun berlangsung anjuran dak2 EMpP. seronok gak tajuk yang diulas oleh ahli panel. lps je majlis Tamat aku pun dgn dak2 MpP makan ramai2. tp takut lak aku bl org kata aku semcm ja baiknya...ish2. baik pun salah ke. mgkin diorang sayang dengn aku kot. tp bile sentuh bab mcm buabg tabiat tu,,,, aku tetiba rasa sebak, ntah kenapa aku rasa semacam. nak nangis pun ada sebenarnya. dan hati aku terus jadi x tenang sampai sekarang. aku mmg rasa semcm sekarang. tp kalau blh aku nak buat baik dengan semua org. mana yang aku marah pun aku dah tegur blk, dah msj n talipon pun. aku x marah pun sebenarnya, cuma aku dah x ada hati. kalau sesape yang ada aku buat salah, aku mintak maaf banyak2. kekadang penat gak nak melayan sorang2 punya perangai, terutama pempuan. sebab tu aku x ada awek sampai sekarang. kerana aku mudah bosan kalau hari aku nak pujuk org, nak kena amik tahu, nak tanya macam2. ingat dia quenn ke aku nak layan macam2. aku skrg kurang bercakap. aku banyak senyum dan menung. aku pun x tahu kenapa. banyak na yang aku pikio kan sampai aku pun x tahu apa yang aku pikio kan...dan akhir kata tuk warkah kali nie...
AKU SAYANG KORANG SEMUA, MAAFKAN AKU. BIARLAH KEHADIRAN AKU TIDAK DIRASAI TAPI PEMERGIAAN AKU DITANGISI DENGAN RASA PENUH KASIH SAYANG. KALAU LA IANYA SEJARAH, JADIKAN SEBAGAI PANDUAN HIDUP. USAH DITANYA PADA YANG TIADA, HARGAILAH DENGAN APA YANG ADA, USAH DITANYA PADA YANG PERGI, KELAK AKAN MEROSAK DIRI, HARGAILAH YANG ADA DI DEPAN MATA, USAH DIRAGUI JIKA TIDAK BERSAMA, AMBIL LAH BERAT JIKA BERSAMA, AGAR TIDAK MENYESAL BILA KEHILANGANNYA....

1 comment:

  1. huhu.lain macam je bunyiknyer posting ko kali ni abg napi.huhu.biaselah semua manusia ade kesalahan.bukan semua orang dapat terima kita seadanya walaupun kita dan mencuba sedaya upaye untuk diterima.huhu

    oklah.selamat berkursus.kirim salam kat adik2 baru yer

    ReplyDelete