Sunday, July 5, 2009

dalam kesejukan

alhamdulillah dapat gak update walaupun jauh di negeri orang. ketika aku dok mengetuk keyboard ni jam baru 4-30 petang dalam suhu sekitar 21 darjah. boleh tahan nyamannya..nyaman la sangat. sejuk bagai x ingat. bersyukur dapat pengalaman macam nie. dah 2 hari aku sampai d artaturk ni. tapi masih belum ada apa2 aktiviti kerana program hanya akan bermula besok...
kepada kawan2 MPP< tahniah, dengar kata booth MPP mendapat sambutan hangat. harap ada org yang sudi upload gambar leh aku tgk2.
kepada kawan2 bsp, kalo masuk kelas tu jgn la lupa aku. aku ada je, rindu dengan korang semua...
insyaallah nanti kite jumpa
negara ni boleh tahan majunya. bersih, cantik, menarik. pempuan dia pun umak ai.. terletak2 hidungnya, mancung betul. tapi diorang pandang kami semacam je... takut lak aku, aku ni dah la kecik, diorang bapak2 besarmya. tapi apa yang aku nak puji, tempay ni bersih, cuma 1 ja masalah aku sekarang. aku bawak euro money, nak tukar lira turkey x ada money changer lg yang aku jumpa. harap bsk leh jumpa.

k lah, nanti sambung...

No comments:

Post a Comment